يا اباالفضل...

http://www.pic.iran-forum.ir/images/znwuhcd55wb1qkq0dw.jpg
 


اهای اهل زمونه 

 

 

 

دلم داره بهونه

 

 

 

دلمو عشق ابوالفضل علی کرده دیوونه

 

 

 

اهای بود و نبودم

 

 

 

تویی شعر و سرودم

 

 

 

ببین به زیر طاق ابرویت سجده نمودم

 

 

 

گردون زتو حیرون

 

 

 

لیلا به تو مجنون

 

 

 

ای ماه بنی هاشمیان

 

 

 

ای یار دل خون

 

 

 

من دل به توبستم

 

 

 

آیینه شکستم

 

 

 

با دیدن تو از دو جهان مستانه رستم

 

 

 

آهای مشتی عالم

 

 

 

 نمکه غمه محرم

 

 

 

اسم نازنین تو برا حسین یه اسم اعظم

 

 

 

دلت یاسه پر احساسه علمدار رشیدم

 

 

 

تویی صبرو امیدم

 

 

 

بیا ای قامت رعنای تو نخل امیدم

 

 

 

اهای اهل زمونه 

 

 

 

دلم داره بهونه

 

 

 

دلمو عشق ابوالفضل علی کرده دیوونه

 

 

 

آهای مشتی عالم

 

 

 

 نمکه غمه محرم

 

 

 

اسم نازنین تو برا حسین یه اسم اعظم

 

 

 

 

 

بحق حضرت اباالفضل به تمام آرزوهاتون برسين



نظرات شما عزیزان:

darya
ساعت14:45---15 آذر 1390
سلام وااااااااااااااااااي خييييييييييييييييييليييييييييي يييي دوسش دارم مرسييييييييييي!!!!!!!پاسخ:مرسي عزيزم نظر لطفته ببخشيد خبرت نكردماااااااااا وقت نشد ببخشيد

darya
ساعت14:42---15 آذر 1390
سلام وااااااااااااااااااي خييييييييييييييييييليييييييييي يييي دوسش دارم مرسييييييييييي!!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, | 7:40 | ♥autumn boy♥ |